pondělí 31. prosince 2007

zkratky

jj - jo, jasně

nz - není zač

njn - no, jo no

nn - ne...

supa - super!!!

new - nový

mtmr - mám tě moc ráda

mhmr - mám ho moc ráda

mjmr - mám ji moc ráda

mvmr - mám vás moc ráda

nnk - nej netová kamarádka

dnk - dobrá netová kamí

tj - to jo

tjn - to jo no

mmnt - moment

ee - nee

omg - (o můj bože)

jsv - jak se vede

ss - seš super !

dp - du papat

ttj - tak to jo

ttn - tak to ne

msh - měj se hezky

o2hu - odvahu

poo - prosim o odpověď

th! - Teď hned !

z5 - zpět

I♥you - Miluji tě

w8 - wait, neboli čekej :)

thx u = dekuji ti
UI! = you idiot! - ty idiote!
ILU = I love you - miluju te
DNR = dinner - večeře
SUS = see you soon - uvidime se brzy
IMU = i miss you - chybíš mi

o5 = opet

ROFL - válím se smíchy po podlaze (rolling on the floor laughting)

PLS, PLZ - prosím (please)

4YOU - pro tebe (for you))

GL and HF - hodně štěstí a zábavy (good luck and have gun)

LAMA - herní ubožák (lamar)

BTW - mimochodem (by the way)

HALUZ - náhoda,štěstí

NOOB - začátečník (=nooby)

RULEZ - fandit nekomu či něčemu

SUX - příšerný, nejhorší

THK - díky (thank)

NP - bez problému (no problem)

MZ - máš zač

WTF? - co to ku*va?...údiv (what the fuck)

CHEATER - podvodník

FUCKER - sráč

TK - klub zabijáků (team killer)

KUA - ku*va

BOT - uživatel ovládaný počítačem

MNO - prostě a jednoduše no..!!

MUHEHE - smích

NICE - dobrý,výborný,velmi dobře

LAGGER - hráč s pomalým připojením

SPAWNKILL - zabití hráče, než se naloaduje

SPAM - psaní hodně zpráv pořád dokola, tzv.tapetování

SUCKER - blbeček

LOSER - poražený

LOL - Lot of laugh (mnoho smíchu)

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

větší pičoviny sem eště nepočul :D:D:D:D

Anonymní řekl(a)...

dobrýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
www.jzp.estranky.cz

Anonymní řekl(a)...

Tak asi takhle Team killer neni klub zabijáku (jakej by to proboha mělo význam?!) je to teamoví vrah např. v cs (kosí vlastní k*rva jedna)a pak mě pobavilo tohle: GL and HF - hodně štěstí a zábavy (good luck and have gun)
dobrou zábavu a měj zbraň:-))))
zábava je fun =D. Kde ses učila aj? Díky za odpověd heler2@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Mno muzu rict ze dloho sem se takhle nepobavil ale co cekat od 15ky ze :D
highflyxxx@gmail.com

Anonymní řekl(a)...

navšiv lékaře děvče...xDDDD...ne ale fakt...ty si total nenormální člověk...oceňuju tvojí "snahu"...xDDD....by mě zajímalo jak si přišla na "nnk"...xDD...bože... to neni normal člověk kdo tohle psal sry...xDD

Anonymní řekl(a)...

http://cz.iq-test.eu/#448462

Anonymní řekl(a)...

A to si říkáš emo, když všude píšeš, jak máš všechny ráda?

Siraelka

Anonymní řekl(a)...

zkus přidat tyhle zkratky : "tsazp,udv - ty seš ale zasraná píča,umři děvko vyjebaná" nebo "tmjdkkv3k - tvoje máma je debilní kráva kterou vymrdali 3 koně" ;)

Anonymní řekl(a)...

Tyhle zkratky to je akorát prznění češtiny :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj.. daruj mi ozdobu prosim..x) http://vanocni.datart.cz/karolina-pecharova-si-preje-digitalni-zrcadlovka-nikon/