pátek 7. prosince 2007

emo pravidla podle mě

Jestli si v tomhle článku přečtete něco, co nebudete chápat nebo narazíte na nějakou kravinu tak sorry nejsem spisovatel anavíc je u mě normální, že píšu samý sra**y. =)

V poslední době se zdá že opravdové pravidla stylu emo prostě neexistují. Vedou se totiž dohady kdo je opravdu emo a kdo ne, kdo je pozer/ka nebo jaká jsou vlastně pravidla tohohle stylu.Je pravda, že v dnešní době všude potkáváte samé pozery...je také pravda, že je těžké poznat, kdo je opravdovu emo a to proto, protože se vedou pouze spekulace o pravidlech. Existují vůbec v současnosti opravdoví emo lidé? Já bych si pravidla emo představovala nějak takhle: jsi citlivý (melancholik), dáváš najevo své emoce-to by vysvětlovalo proč jsou emo kluci většinou bisexuálové a někteří i homosexuálové, protože zamysleme se: homo...kluci jsou přece citlivější narozdíl od hetero nebo ne? Já nwm, já si to jenom myslím a je to můj názor. Další logickou úvahou je styl oblékání: Citlivý člověk se kvůli něčemu častěji trápí narozdíl od ostatních, zamysleme se znovu: Chodil by smutný člověk oblečený do veselých barev? Já si teda myslím že rozhodně ne.Další věc, která by se měla pořešit , je sebepoškozování. Sebeboškozování do emo stylu rozhodně ani trochu nepatří, nwm proč ho s tímto stylem všichni spojují. Já osobně znám discanty i normální lidi, který ani žádný svůj vlastní styl nemají a nebo dokonce i rockery, kteří se nejednou pořezali. U emo lidí se to vidí častěji proto, protože nějací idioti napíšou na svůj blog, že řezat se je emo!!! Přitom to s tím nemá nic společného a úbec nechápu, kdo to mohl vymyslet! Samozřejmě se pak někdo rozhodne, že bude emo, jelikož se mu ten styl líbí, pak zjistí tohle a...Myslím že už jsem napsala zatím dost. Jestli má někdo na tohle téma nějaké otázky, tak napište dokomentářů a já vám s radostí na všechny vaše otázky odpovím.

13 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Fakt mas v tom pravdu pretoze uplne to iste si myslim aj ja az na to razanie....pretoze je to sposob cim ludia chcu sa zbavit svojich starosti....proste ta bolest co si sposobuju je silnejsia ako ta co je vo vnutri..lebo ked su ti emovia taky utrapeni tak potom riesia uz nijako len tymi ziletkami a nieviem este cim vsetkym

Anonymní řekl(a)...

podle mě emo nemá pravidla, pouze jedinou zásadu a tou je "vžít se do hudby" .. podstatou ema je prostě vcítit se do role zpěváka a snažit se pochopit co danou písní chtěl vyjádřit, co se oblíkání týče tak jasně, emo má svou módu, ale ta podle mě není tak důležitá (člověk by měl chodit v tom v čem se cítí dobře).. a to sebepoškozování je prostě totálná kosmická howadina.. větší blbost snad neexistuje.. já mám prostě emo (to skutečné emo) rád, a to i přesto že sem zatvrzelý metalista :) takže, emu zdar! :)

emogirl.love řekl(a)...

Já souhlasim s anonymkou....myslik že každej Emo kids si vymýšlí pravidla sám...podle toho co se mu líbí a (tím nemyslím tebe) to že některý lidi vymysleli že se musí aspoň jednou podřezat a tak, neznamená že se tim musí řídit, Emo kids by měl být samostatný a nemyslet na to co mu každej debil nakecá....takže Emo vládne světem, hip hop nechte dětem....:-D

Anonymní řekl(a)...

ahoj..no přečetla sem už hodně blogůů a áš pravdu.všichni si myslí že emo je řezání...tak to ale není..všech co sem se zeptala co si myslí o emu řekli že jsou to blázni co se řežou..celkem by mě zajímalo proč si všichni myslí že to tak je??..

Anonymní řekl(a)...

Kdyz si to vsichni mysli tak to bude FAKT nechapu ty lidi jsou maximalne trapni xD

Anonymní řekl(a)...

"pretoze je to sposob cim ludia chcu sa zbavit svojich starosti..." ...

Mám problém - pořežu se - nemám problém?

Tak to asi nefunguje. Zkuste spíš:

Mám problém - vyřešim problém - nemám problém.

Problémy se musí řešit - né se s nimi trápit. Tím že se problémy trápíte - neznamená, že je tak vyřešíte... Nesmysl. V každym případě řezání patří k neo-emu... Starý - oldschool emo - bylo jiný.. jednalo se o subkulturu... Ne o komerční propagandu ...

Anonymní řekl(a)...

podle mě je to kravina abi emo mělo pravidla já sem taki emo a žádnýma pravidlama seneřídím je toprostě blobost abi mělo emopravidla

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, řeknu ti thO así akhlé! Já EmO jsem..Je mi JdnO co si kdO myslí! Kvůli Sk*rvenejm Pravidlům si lidi na Emo ukazují jako na Lidi co jsou HlOuý..:( Aé tak thO není! Taki jsem se řezlaa! Aé ne plOto že je tO v Nějakejch pravidlech který napsal ČlOvěk kterej Emo ůbéc nezná!..:( EmO je skvělí Stájl!..:)* Nikdy nebude lepší! jE plOstě o lidech Který jsOu citlivý! A máj Rádi ty druhý! Aková já dOufám sem!..:! Končím..:D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj... Myslim ze mas pravdu hlavne s tim rezanim .. Nekdy mi spis pride ze se ty lidi rezou jenom aby byly zajimavy ..alee pritom si pak o nich lidi mysli ze jsou psichycky naruseni..aa mas taky pravdu v tom ze ty co to rezani zarazuji do tech pravidel tak to jsou MAGORI !!!!..

Anonymní řekl(a)...

EMO je životní styl a v životním stylu byneměly být žádná pravidla......popravdě tu de hlavně o muziku sám sem zpěvák a screamer takže vim co to je za zahul a ty emoce v textech.....pozeři jsou nejhorší i když každý z nás byl dřív pozér :D pamatuju si doby kdy sem byl pozér všude sem chodil a říkal čau já sem emo :D ale teď mě spíš berou jako pořádnýho kamaráda ne jako "emáka" prostě buď takový na co se cítíte ane co chcete byt....

Anonymní řekl(a)...

ahojky... ja totu mam zase jinac ... sem takova co zastava veci citlivosti...to rezani?! jo taky se rezu ae vyjto proste nepochopite jestli vazne nejste emo ... kdyz se riznu tak semi tak neak ulevi.. vnimam bolest jako dukaz toho ze jeste ziju .. bolest je krasna... riznu se a ulevi se mi.. a vy ti co tomu nerozumite se do toho ubec neserte Emo jsou ty lidi co jsou nejvic v pohode... vsechno citi jinak ... takze diky ae to rezani je proste nazor jak koho.. a ja si myslim ze spravnej emar se ma rezat.. jinac neni emo... tak PÁÁ Romuš =P xPP

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

jo, s tim řezanim to bude pravděpodobně tak, že nějakej blbec viděl jednu/oho emaře(ku) když se zrovna řezal(a) a kvůli tomu, že ze závisti nenáviděl jeho/její styl oblíkání, po celym internetu rozšířil klamavou zprávu, že se prej všichni emaři řežou. Osobně jsem znala pár emařů a fakt asi tak 60% se jich nepodřezávalo, jenom se jim líbil ten styl oblíkání a ta hudba.
češi sou fakt hnusný závistivý hovada stejně jak ty komouši