neděle 23. prosince 2007

citáty o lásce

Možná se jednou zeptáš, jestli mám ráda více svůj život nebo tebe. Odpovím, že život a ty odejdeš, aniž bys věděl, že můj život jsi ty!

Kdo hledá přítele bez chyby,zůstane bez přítele!

Nikdo se mne neptal, jestli se chci narodit. Tak mi teď neřikejte, jak mám žít...

Polibek je důkazem pro tvrzení, že dvě hlavy jsou lepší než jedna

Zamilovaní zavírají při líbání oči, protože chtějí vidět srdcem.

Láska, to jediné, čím můžeš přikrýt své srdce, až bude i hvězdám zima z lidského sobectví...

Žij každý den svého života, jako by byl první a jako by byl poslední.

Kdo je přítel, miluje, ale kdo miluje, nemusí být přítelem. Přátelství je vždycky prospěšné, zatímco láska často zraňuje.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

3) Před začátkem akce se ve vaší skupině sejdete a rozdělíte si následující role : architekt, chemik, padělatel, technik, 2x bodyguard, koordinátor. Vybírejte pečlivě dle vašich vloh a nadání. Každá profese vyžaduje jiné přednosti. Bodyguard by měl být rychlý a silný, architek mít velkou fantazii, padělatel být velmi pečlivý apod.
V případě, že se nemůžete sejít osobně, učiňte tak alespoň elektronicky, prostřednictvím mailové konference, google groups,...
Kontakty na všechny členy vaší skupiny najdete níže.